לעסקים וחברות
חשבתם פעם מה גורם לכם לקנות מותג מסוים, ולהעדיף אותו על פני מותג אחר, "מתחרה"? בואו נעשה בדיקה – מה אתם מעדיפים? קוקה קולה או פפסי? אייפון או גלקסי? אנחנו בטוחים שכל אחד מכם ענה תשובה אחרת. כידוע, לכל אחד מהמותגים בארץ ובעולם יש את היתרונות והחסרונות שלו. יש הבדלים בטעם, בריח, באיכות, בעמידות, ועוד, בהתאם למוצר או לשירות. אבל אם יש משהו שזהה לכלל המותגים, הוא שלכל אחד מהם יש מיתוג עסקי. המיתוג מלווה את העסק בכל צעד, וגורם ללקוחות להתחבר אליו.
בינינו, אין היום אף מותג שמתנהל בלי לוגו ושפה עיצובית בה הוא משתמש בפרסומים השונים. השפה הזו מבדלת אותו מיתר המתחרים, וגורמת לנו להעדיף אותו על פני אחרים. גם אתם כבעלי עסק או חברה – חייבים למתג את עצמכם בצורה ייחודית, על מנת לייצר לעצמכם תדמית מקצועית ומרשימה, למשוך אליכם את הלקוחות הרלוונטיים ביותר, ולגרום להם להתחבר אליכם ולמותג שלכם.
לעסקים וחברות
חשבתם פעם מה גורם לכם לקנות מותג מסוים, ולהעדיף אותו על פני מותג אחר, "מתחרה"? בואו נעשה בדיקה – מה אתם מעדיפים? קוקה קולה או פפסי? אייפון או גלקסי? אנחנו בטוחים שכל אחד מכם ענה תשובה אחרת. כידוע, לכל אחד מהמותגים בארץ ובעולם יש את היתרונות והחסרונות שלו. יש הבדלים בטעם, בריח, באיכות, בעמידות, ועוד, בהתאם למוצר או לשירות. אבל אם יש משהו שזהה לכלל המותגים, הוא שלכל אחד מהם יש מיתוג עסקי. המיתוג מלווה את העסק בכל צעד, וגורם ללקוחות להתחבר אליו.
בינינו, אין היום אף מותג שמתנהל בלי לוגו ושפה עיצובית בה הוא משתמש בפרסומים השונים. השפה הזו מבדלת אותו מיתר המתחרים, וגורמת לנו להעדיף אותו על פני אחרים. גם אתם כבעלי עסק או חברה – חייבים למתג את עצמכם בצורה ייחודית, על מנת לייצר לעצמכם תדמית מקצועית ומרשימה, למשוך אליכם את הלקוחות הרלוונטיים ביותר, ולגרום להם להתחבר אליכם ולמותג שלכם.
אנו בסטודיו פרץ מאמינים כי מיתוג עסקי הוא מהלך אסטרטגי לכל דבר, ולכן כדי ליצור אותו על הצד הטוב ביותר – חייבים להתחיל בראש ובראשונה באפיון מעמיק ומדויק שלכם ושל העסק. בשנים האחרונות ביצענו מאות אפיונים ללקוחות ממגוון תחומים. באמצעות שאילת השאלות הנכונות אנו מבינים בצורה מדויקת מהם הצרכים של כל עסק שמגיע אלינו, מיהו קהל היעד הנכון ביותר שכדאי לפנות אליו (זה שמייצר לנו הכי הרבה רווחים!), ומהי הדרך הנכונה ביותר להגיע לאותו קהל. בנוסף, כחלק מתהליך המיתוג אנחנו דואגים לבצע מחקר שוק לצורך הבנת המותג, יוצרים תהליך ברור ומכוון לטובת הפרויקט, ומביאים לידי ביטוי את הערכים שתרצו שישקפו אתכם ואת העסק.
לאחר האפיון ולאחר שהבנו מהם המסרים שצריכים ללוות את העסק או החברה שלכם, אנו מתאימים לכם את המוצרים הנכונים ביותר איתם עליכם לצאת לדרך, וממש בונים שפה וזהות לעסק. אז מהם המוצרים שמייצרים את אותה "זהות" לעסק שלכם? בראש ובראשונה נפתח עבורכם קונספט ייחודי וחכם, שישקף את העסק שלכם בצורה המדויקת ביותר, ויקפיץ אותו כמה רמות מעל המתחרים. לאחר מכן נעצב לוגו מתאים, נבחר פונטים ייחודיים וצבעוניות, בהתאמה למה שאנחנו רוצים שהמותג ישדר. נחשו מה? זה ממש לא נגמר כאן.
במיתוג עסקי מקצועי, ובעיקר כאשר מדובר בחברות גדולות, אנו מכינים ספר מותג. ספר זה מכיל את השפה העיצובית הנבחרת, חזון המותג ומה עומד מאחורי כל בחירה ובחירה. במידה ויש אייקונים או תבניות מיוחדות שיש להשתמש בהן – גם הן יופיעו בספר המותג. בנוסף, ספר זה יציג כמובן את לוגו העסק, ובמידה ויש ללוגו יותר מגרסה אחת, לדוגמא – צבע, צורה או שפה שונה – כולן יופיעו, לצד הסבר מתי יש להשתמש בכל גרסה. כשיש ספר מותג שבנוי בצורה מקצועית, כל מעצב שתבחרו לעבוד איתו, יצטרך להיצמד לספר זה. בצורה הזו המותג שלכם תמיד ישקף את המסרים הרצויים, וימשוך את הלקוחות הרלוונטיים.
להשלמת התמונה המלאה ובמטרה ליצור נראות אחידה בפלטפורמות השונות בהן אתם משווקים את העסק, כחלק מהמיתוג אנו מעצבים קאבר לפייסבוק, פיד אינסטגרם אחיד ומעוצב, כרטיס ביקור, נייר מכתבים, אתר/ דף נחיתה, ועוד, וזאת כמובן בהתאמה אישית לצרכי העסק שלכם. בעשור האחרון ביצענו אלפי עבודות גרפיקה, שביניהן עיצובי אתרים ברמה הגבוהה ביותר ומיתוגים עסקיים מנצחים ללקוחות קטנים וגדולים. אותם לקוחות הכפילו ושילשו את ההכנסות שלהם בזכות המעטפת השלמה שהם קיבלו בסטודיו שלנו.