שלב 1 מתוך 5 - פרטים אישיים 20% שם מלא(חובה) טלפון אימייל(חובה) ספרו על עצמכם קצת בפן האישי איך הגעתם אלינו?(חובה) חבר מביא חבר אינסטגרם פייסבוק אחר שם העסק \ החברה שם בעל העסק סוג העסק עוסק פטור עוסק מורשה חברה בע''מ וותק השנים של העסקעסק בהקמהפחות משנהשנה +שנתיים +2 - 4 שנים4 - 6 שנים6 - 8 שנים8 - 10 שנים+10 שניםהאם יש שותפים כן לא כמה שותפים? וותק השנים של העסק12345678910+יש לכם אתר? כן לא יש לי דף נחיתה מה היחס המרה? רלוונטי במידה ויש לכם אתר קייםרלוונטי במידה ויש לכם אתר קייםשנת 2021 שנת 2022 צפי הכנסות מהאתר לשנת 2023 האם יש לכם ידע באתרים כן לא על איזה פלטפורמה האתר שלכם בנוי רלוונטי במידה ויש לכם אתר קייםמהם השינויים המרכזיים שאתם צריכים לעשות כדי להשיג את ההכנסה שאתם רוצים מהאתרספרו לנו קצת על העסק – מה אתם מוכרים, מה מיוחד אצלכםמה מביא אתכם אלינומה יחשב בעיניך כהצלחה בדיגיטלבפן האישי על סמך מה שאתם מכירים בעבר – מה יכול לעכב אותכם מלהתקדם ולהגשים בפתיחת עסק בדיגיטל פחד משינוי לשחרר קבלות החלטות חשיפה ריכוזיות אחר מה הכי מסוגל לקדם אתכם ואת העסק לדעתכםמה הכי מסוגל לעכב אתכם ואת העסק לדעתכם?מה הציון שאתם נותנים לעצמכם בניהול העסק בדיגיטל? ( 8 לא אופציה)1234567910 אילו נכסים דיגיטלים יש לכם כיום?אינסטגרם כן לא כמות עוקבים טיקטוק כן לא כמות עוקבים יוטיוב כן לא כמות עוקבים פייסבוק כן לא כמות עוקבים מה הלינק שלכם ב- BIO לאיזה דף נחיתה / רכישה זה מוביל יחסי ציבור כן לא כנסים מקצועיים כן לא קהילה כן לא כמות כתובות מייל שיש לנו ברשימות דיוור ? כמות החברים בנכסים הדיגטליים שלנו לכמה מתוכם מכרנו כמה אנשי קשר יש בטלפון לכמה מתוכם מכרנו מכמה מתוכם ביקשנו "עוקב" באינסטגרם / פייסבוק מכמה מתוכם ביקשנו המלצה האם יש לנו ניוזלטר קבוע שאנחנו מפיצים ללקוחות כן לא האם יש לנו תוכנית שיווק – ממומן / אורגני כן לא שיווק ב WhatsApp כן לא שיווק ב - SMS כן לא שיווק בטלגרם כן לא האם יש לנו עוד פלטפורמות שיווק? האם יש לנו אוטמציות בשיווק? מענה אוטמטי לכל פנייה, עדכונים אוטמטים אחת לשבוע וכו'? שדרוג חווית לקוח – מהו המסע לקוח לפני הרכישה, ברכישה ואחרי הרכישה מהי נוסחת השיווק שלנו? על כל שקל השקעה בשיווק כמה שקלים אנחנו מקבלים בהכנסות התייחסות מיוחדת לאירועים מיוחדים – חגים / סוף שנה / יום המשפחה / יום האם / מרתונים / בלאק פריידי, יום הרווקים הסיני, יום האהבה – האם יש תאריכים ביומנים כן לא דוגמא למבצע רלוונטי יש לכם גאנט פעולות שנתי בדיגיטל מה השיווק שאתם עושים כמה תקציב אתם משקיעים? יש לכם חנות פיזית? במידה וכן איפה אתם מצליחים יותר בחנות פיזית או באתר מה לא צלח בשיווק (לא קיבלתם תוצאות)? יש לכם דוח אנליטיקס מפורט לכל השיווק כן לא האם בניתם תוכנית שיווקית? מי המתחרים שלכם בשוק מי המתחרה הכי גדול שלך כרגע מי הם 5 העסקים המובילים ביותר בענף שלך כרגע? מה הציון שאתם נותנים לעצמכם בשיווק שלכם?1234567910 איזה סגנון עיצובי אתה מדמיין את האתר שלך? מודרני מינימלסטי מלא בפיצ'רים ילדותי אחר אם יש לך אתר קיים, איך היית מתאר את סגנון העיצוב הקיום בו כיום מה רמת הידע בעיצוב או החוש העיצובי שלך לפי דעתך? לא משהו בינוני מאוד קפדן ויורד לפרטים הקטנים נותן יד חופשית אחר השראה עיצובית, מאיפה אתה שואב השראה עיצובית עבור התכנים שאתה מייצר? האם יש אתרים קבועים שאתה גולש ונהנה לרכוש או לצרוך מידע בהם? אנא ציינו כמה אילו צבעים יותר מדברים אליך באופן כללי צבעים חמים צבעים קרים צבעים עדינים צבעים עזים כשאומרים לך את המילה "אתר אינטרנט" מה הדבר הראשון שעולה לך בראש אנא כתוב מבחינתך טרנד עכשווי של אתר מעוצב הוא: איך אתם מוצאים היום את רוב הלקוחות שלכם מה התהליך שאתם עושים מי קהל היעד שלנו (הלקוחות הפוטנציאלים) בארץ / בחו"ל מי הלקוח האידאלי שלכם גילאים מתאימים מין זכר נקבה מיקום גיאוגרפי דיגיטל מספר לקוחות פוטנציאליםמחיר מומצע לעסקה שלכםגודל השוק בש"חמה הכי חשוב ללקוחות שלכם לקבל מכם לדעתכם? כמות לקוחות פעילים כמות לקוחות עבר כמות לקוחות פוטנציאלים כמות לקוחות חוזרים מה אורך חיי המדף של לקוח אצלנו - כמה זמן לקוח נשאר פעיל אצלנו? האם מרבית הלקוחות שלכם חוזרים לקנות שוב? כמות המוצרים שאנחנו מוכרים כמות המוצרים שאנחנו מוכרים האם יש לנו מוצר חדירה / חינמי כן לא האם יש לנו מוצרי פרימיום כן לא שיתופי פעולה / ערוצי מכירה – מהם שיתופי הפעולה האסטרטגיים שלנו? פרטי B2C כן לא לעסקי B2C כן לא למוסדות כן לא לחו''ל כן לא האם אנחנו היינו קונים מעצמנו כן לא האם אנחנו מוכרים לעובדים, לחברים ומשפחה כן לא האם יש לנו שיתופי פעולה עם מפורסמים/סלבס כן לא מהו מוצר UP SALE שלנו? מה מוצר ה CROSS SALE שלנו? מתי בפעם האחרונה עשית סקר שביעות רצון על השירות שלכם? מתי פעם אחרונה עשיתם סקר עם המשתמשים שלכם על האתר הקיים שלכם על מידת הנוחות, באגים או תקלות שנתקלו בהם? מה הציון שאתם שאתם נותנים לעצמכם במכירות?1234567910הצהרת התחייבות להצלחה1234567910אנחנו בונים לכם אתר מנצח זה בטוח, אבל חשוב לדעת אתר שלא מניעים אותו לפעולה ולא מביאים אליו תנועה מערוצי השיווק השונים הוא לא ימכור, עד כמה אתה מתחייב להצלחה שלך ושל העסק שלך?כידוע בכל עסק המדד המרכזי להצלחה נקרא החזר השקעה ROI הוא מדד כלכלי להערכת הכדאיות שלפעולה הכרוכה בהשקעת כסף, זמן או משאבים אחרים. על ידי השוואת כמות ההכנסה המתקבלת ביחס לעלות ההשקעה.מייצרים לכם אתר שעובד מייצרים לכם מקור הכנסה נוסף בדיגיטל מייצרים לכם תדמית למותג שלכם מייצרים עבור הלקוחות שלכם חוויה והנעה לרכישה מייצרים עבורכם אנרגיה משפרים את חווית המשתמש מלאו 3 חברים וקבלו מתנה קורס ניהול אתר (בשווי 2,500 ₪ ) שם טלפוןשם טלפוןשם טלפון
שלב 1 מתוך 5 - פרטים אישיים
כלי נגישות